Pakket niet ontvangen ondanks levering volgens tracking?
Het kan voorkomen dat een pakket volgens de trackinginformatie als geleverd staat, maar u het niet heeft ontvangen. Dat is natuurlijk erg vervelend, en wij helpen u graag om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Om een onderzoek bij de vervoerder te kunnen starten, hebben wij van u een verklaring van niet-ontvangst nodig. Met dit formulier kunnen wij de vervoerder vragen om contact op te nemen met de bezorger en de levering verder te onderzoeken.
Wat u kunt doen
- Controleer eerst of het pakket misschien door iemand anders is aangenomen, zoals een huisgenoot, buur of collega. In veel gevallen blijkt het pakket alsnog te zijn afgeleverd.
- Indien u het pakket niet heeft ontvangen, download hieronder het juiste formulier en vul dit volledig in.
- Stuur het ingevulde en ondertekende formulier naar ons terug via e-mail helpdesk@minicarparts.nl
Zodra wij uw verklaring hebben ontvangen, starten wij het onderzoek bij de vervoerder. We verwachten binnen ongeveer zeven werkdagen een update te kunnen geven. U wordt uiteraard op de hoogte gehouden van de voortgang.
Belangrijk:
Wij hebben in het verleden meegemaakt dat een bezorger onterecht werd aangesproken in een vergelijkbare situatie. Dat willen wij uiteraard voorkomen. Daarom vragen wij u vriendelijk om het ons direct te laten weten zodra het pakket alsnog opduikt, bijvoorbeeld wanneer het door een buur, collega of huisgenoot is aangenomen.
Op die manier kunnen wij het onderzoek bij de vervoerder tijdig stopzetten en onnodige stappen vermijden.