Bestelling kapot of niet compleet ontvangen

U heeft uw bestelling binnen gekregen maar er ontbreken onderdelen of één of meerdere onderdelen zijn beschadigd? 

  • Bestelling niet compleet 

Kijk op de pakbon van de levering (bovenop de verpakking) of alle onderdelen die u heeft besteld ook daadwerkelijk in het pakket hadden moeten zitten. Indien er onderdelen in back order staan moeten deze nog nageleverd worden.

Hier ziet u een voorbeeld van een pakbon waarin 1 onderdeel in back order staat:

Het onderdeel die rood onderstreept is zit niet in de zending. Deze staat in back order en moet nageleverd worden. De andere onderdelen die onder de kolom 'aantal deze levering' staan, horen wel geleverd te zijn. 

Indien u toch een onderdeel mist die in het pakket hadden moeten zitten dan kunt u direct contact met ons opnemen via de Helpdesk.

  • Onderdeel is beschadigd of verkeerd aangekomen

Indien een onderdeel beschadigd of verkeerd is aangekomen kunt u direct contact met ons opnemen via de Helpdesk.

💡 Tip: indien één of meerdere onderdelen beschadigd zijn maak daarvan een foto en stuur deze via onze helpdesk door!