Verzendinformatie • Nederland

Informatie over verzending, levering en verzendkosten binnen Nederland

Wat is de levertijd van mijn product?

Alle producten in onze webshop hebben een voorraadstatus. Voor alle producten met de voorraadstatus ‘op voorraad’ geldt op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur besteld dezelfde dag verstuurd. Voor producten die de status ‘op aanvraag’ hebben moeten wij voor de levertijd navraag doen bij onze leveranciers. Geef ons dan het artikelnummer door zodat wij de juiste informatie kunnen opzoeken. Voor producten die niet in voorraad zijn maar wel in bestelling bij onze leveranciers wordt de verwachte datum van de beschikbaarheid getoond.

Wanneer een of meerdere van de bestelde producten niet op voorraad zijn wachten wij tot de bestelling compleet is voordat we deze verzenden. Op deze manier houden wij de verzendkosten laag en kunnen we onze prijzen scherp houden.

Bestellingen worden alleen op werkdagen verstuurd. Bestellingen op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag en zondag worden vanaf de eerst volgende maandag verstuurd. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra een bestelling is geplaatst ontvangt u een orderbevestiging via de e-mail. De bestelling is op dat moment bij ons in behandeling in het magazijn. Om te zien wanneer de bestelling wordt bezorgt sturen wij na het verzenden van de bestelling een track and trace via de e-mail om het pakket te kunnen volgen. Zendingen binnen Nederland worden onder normale omstandigheden de volgende werkdag bezorgd. Hou er rekening mee dat de levering soms vertraging kan oplopen bij de vervoerders. 


De bestelling is al geplaatst, maar u heeft nog geen track and trace ontvangen?

Dan is de bestelling nog in behandeling. De orderstatus kan bij ons opgevraagd worden.



Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden via de diensten van DHL, UPS of Pick This Up. De beschikbare vervoerders, die afhankelijk zijn van de bestelling, kunnen zelf gekozen worden bij het afrekenen in de webshop. Op de dag van verzending ontvang je een mail met daarin de track and trace code. Via deze code kun je zien op welke dag en hoe laat het pakket geleverd wordt. Voor bestellingen die wij niet kunnen versturen met de pakketdiensten huren wij externe chauffeurs in om ze langs te komen brengen. Denk aan onderdelen zoals voorruiten en grote frame onderdelen. Geen verzending maar de bestelling komen afhalen bij ons in Hoevelaken is alleen mogelijk voor zakelijke klanten. Zodra de bestelling klaar ligt versturen wij een bericht per mail.

Verzendkosten binnen Nederland

Particuliere klant
Als particuliere klant hoeft u binnen Nederland* geen verzendkosten te betalen bij een bestelling vanaf €150,- exclusief btw aan onderdelen. Met uitzondering voor grotere producten / pakketten zoals bijvoorbeeld bumpers en zijschermen. Voor bestellingen onder de €150,- exclusief btw aan onderdelen betaal je verzendkosten. Deze worden aan de hand van de grootte van het pakket verrekend in de winkwelwagen. (€5,14 - €19,99). Voor zendingen die wij langsbrengen betaal je een prijs vanaf € 52,00 afhankelijk van het bezorgadres.

Zakelijke klant
Als zakelijke klant hoeft u binnen Nederland* geen verzendkosten te betalen bij een bestelling vanaf €500,- exclusief BTW aan onderdelen. 
Met uitzondering voor grotere producten / pakketten zoals bijvoorbeeld bumpers en zijschermen. Voor bestellingen onder de €500,- exclusief btw aan onderdelen betaal je verzendkosten. Deze worden aan de hand van de grootte van het pakket verrekend in de winkwelwagen. (€5,14 - €19,99). Voor zendingen die wij langsbrengen betaal je een prijs vanaf € 52,00 afhankelijk van het bezorgadres.

* Verzendingen naar buitengebieden (Waddeneilanden) hebben een toeslag van € 7,50 - €26,- afhankelijk van de vervoerder.

Verzendinformatie andere landen