Bestelling heeft schade, is niet compleet of onjuist?

Wij adviseren om binnen 5 dagen na ontvangst van uw bestelling te controleren op beschadigingen, een incomplete inhoud of verkeerde inhoud. Voor meldingen die na deze periode gedaan worden, is de verzendende partij niet meer aansprakelijk voor schade aan producten of ontbrekende onderdelen. U behoudt echter wel de garantie op fabrieksfouten als gevolg van normaal gebruik van de producten of bij een verkeerd geleverd product door ons.

Contact opnemen kan via onze Helpdesk.

Bestelling niet compleet:

Kijk op de pakbon van de levering (bovenop de verpakking) of alle onderdelen die u heeft besteld ook daadwerkelijk in het pakket hadden moeten zitten. Indien er onderdelen in back order staan moeten deze nog nageleverd worden.

Hier ziet u een voorbeeld van een pakbon waarin 1 onderdeel in back order staat:


Het onderdeel die rood onderstreept is zit niet in de zending. Deze staat in back order en moet nageleverd worden. De andere onderdelen die onder de kolom 'aantal deze levering' staan, horen wel geleverd te zijn. 

Indien u toch een onderdeel mist die in het pakket hadden moeten zitten dan kunt u direct contact met ons opnemen via de Helpdesk.


💡 Tip: indien één of meerdere onderdelen beschadigd zijn maak daarvan een foto en stuur deze via onze helpdesk door!