Heeft u een bestelling bij ons gedaan maar zijn er problemen met de bezorging?
Hier volgt een lijst met de meest voorkomende problemen:
Het pakket is niet aangekomen bij de vervoerder
Dit bericht is zichtbaar wanneer het bij de vervoerder erg druk is (zoals rond de Feestdagen, Black Friday en Cyber Monday). Uw pakket is in 99%van de gevallen gewoon overgedragen aan de pakketbezorger. Natuurlijk kan het altijd zijn dat er bij ons wat fout is gegaan. Daarom kunt u altijd contact met ons opnemen via de Helpdesk.
Ik heb geen track en tracé email gehad
Op het moment dat wij een verzendsticker aanmaken wordt er automatisch een email verstuurd (door het door u aangegeven emailadres) met een track en tracé email met code en status van uw zending.
Wanneer u deze niet heeft ontvangen is deze waarschijnlijk in uw spam box gevallen. Is dat niet het geval dan kunt u het beste contact met ons opnemen via de Helpdesk.
Ik was niet thuis tijdens de afleverpoging
Als het goed is laat de pakketbezorger een bericht achter wanneer deze weer komt of waar het pakket is achtergelaten.
Is dit niet het geval? Kijk dan in de email die u van ons heeft gehad wat de status is van uw zending.
Weet u alsnog niet waar het pakket is? Neem dan contact met ons op via de Helpdesk.